top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 339


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاه دلتنگ می شوم...

دلتنگ تر از همه ی دلتنگی ها...

گوشه ای می نشینم و حسرت ها را می شمارم...

و باختن ها را و شکستن ها را...

نمی دانم کدامین امید را نا امید کرده ام

و کدامین خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم

که این چنین دلتنگم...

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت16:37---30 بهمن 1391
تنهایی یعنی …
من برای من کمم … برای ما زیاد …



آریایی
ساعت14:54---29 بهمن 1391
سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

رها
ساعت16:45---28 بهمن 1391
سلام آقا حبیب
وب قشنکی داری مطالبت عالیه
من شما رو لینک میکنم اگه افتخار بدین منم لینک کنید
ممنون, منتظرتون هستم ک نظرتونو بگید
تا بعد...


دختر آدم
ساعت23:37---27 بهمن 1391
خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم

خداحافظ نگو وقتی تو هرجا باشی همراتم

تو اون گرمای خورشیدی که میری رو به خاموشی

نمی دونی چقد سخته شب سرد فراموشی

شبی که کولبارت رو میون گریه می بستی

یه احساسی به من می گفت هنوزم عاشقم هستی

خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم

خداحافظ نگو وقتی تو هرجا باشی همراتم

چرا حالت پریشونه چرا مایوس و دلسردی

خداحافظ نگو وقتی هنوزم میشه برگردی

تو یادت رفته اون روزا یکی تنها کَسِت میشد

خداحافظ که می گفتی خدا دلواپست میشد

خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم

خداحافظ نگو وقتی تو هرجا باشی همراتم


الهه
ساعت13:18---27 بهمن 1391
سلام حبیب آقا کجایین ؟ به ما سر نمیزنید!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com